Samtliga elever i alla tre årskurser startar tisdagen den 18 augusti:
Elever i årskurs 1:
Samling tisdag 18 augusti i Nifsarpsskolans hörsal kl 09:00.
Därefter tid med klassmentorer.
Elever i årskurs 2 och 3:
Samling tisdag 18 augusti kl 10:00 i angivna salar.
Därefter uppstart och mentorstid.
Skollunch serveras som vanligt.